Гарантія
На всі представлені в нашому магазині моделі iPhone, iPad, Apple Watch, Macbook, AirPods поширюється гарантія 3 місяці від нашого магазину, а також гарантія 12 місяців від виробника. Також Ви можете придбати розширену гарантію від магазину для iPhone / iPad на 12 місяців вартістю - 1199грн. і на 24 місяці вартістю - 1999грн. Розширена гарантія для Apple Watch на 12 місяців - 799грн. і на 24 місяці - 1199грн. Вартість розширеної гарантії для MacBook / iMac на 12 місяці - 1599грн., на 24 місяці - 2399грн. Розширена гарантія для Apple Pencil / AirPods на 12 місяців - 399грн. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон магазина MacLove. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться при видачі товару покупцеві. Комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-ХІІ від 12.05.1991г. покупець має право на заміну або повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки. Будь ласка, зверніть увагу - скористатися даним правом покупець може при дотриманні ряду вимог до товару:- Збережені і не пошкоджені: повна комплектація, ярлики, цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування, пломби і захисні плівки
- Товар повинен бути новий, тобто який не був в експлуатації і не має візуальних слідів використання (подряпин, потертостей)
- Пристрій не проходив активацію, його програмне забезпечення не змінювалося
- Паспорт або посвідчення водія;
- Гарантійний талон;
- Повний комплект товару;
- Заводську упаковку.
Якщо пристрій не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки при позитивному висновок одного з наших сервісних центрів, які розташовані за адресами:
Договірні гарантійні зобов'язання інтернет-магазину MacLove не діють в разі:
втрати гарантійного талона (якщо виріб їм комплектується), наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавці;
розбіжності серійних номерів комплектуючих з зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб їм комплектується);
пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі;
наявності механічних пошкоджень (помятости, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць і т.п.), а також зі стертою маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтину блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей і т.п.);
наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
з ознаками горіння або димлення вироби (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, комах і т.п .;
несправності, що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
виходу вироби з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації вироби побутового призначення, неправильного встановлення та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання і транспортування, викладених в керівництві користувача);
роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними й іншими);
некоректної роботи з програмно - апаратної частиною вироби (перепрограмування Flash - Bios і т.п.);
а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
природний знос або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що телефони з маркуванням LL вкінці партнамберу можуть бути укомплектовані із заводу сім-картами американських операторів мобільного зв’язку всередині. Дану сім-карту необхідно вийняти та встановити сім-карту Вашого мобільного оператору.