м. Київ, вул. Червоноткацька 59
(044) 337 00 88
пн-пт: 10:00 – 20:00, сб-нд: 10:00 – 19:00
м. Київ, вул. Білоруська 3
(044) 353 00 88
пн-пт: 10:00 – 20:00, сб-нд: 10:00 – 19:00

Гарантія

На всі представлені в нашому магазині моделі iPhone, iPad, Apple Watch, Macbook, AirPods поширюється гарантія 3 місяці від нашого магазину, а також гарантія 12 місяців від виробника. Також Ви можете придбати розширену гарантію від магазину для iPhone / iPad на 12 місяців вартістю - 1199грн. і на 24 місяці вартістю - 1999грн. Розширена гарантія для Apple Watch на 12 місяців - 799грн. і на 24 місяці - 1199грн. Вартість розширеної гарантії для MacBook / iMac на 12 місяці - 1599грн., на 24 місяці - 2399грн. Розширена гарантія для Apple Pencil / AirPods на 12 місяців - 399грн. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон магазина MacLove. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться при видачі товару покупцеві. Комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-ХІІ від 12.05.1991г. покупець має право на заміну або повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки. Будь ласка, зверніть увагу - скористатися даним правом покупець може при дотриманні ряду вимог до товару:
  • Збережені і не пошкоджені: повна комплектація, ярлики, цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування, пломби і захисні плівки 
  • Товар повинен бути новий, тобто який не був в експлуатації і не має візуальних слідів використання (подряпин, потертостей) 
  • Пристрій не проходив активацію, його програмне забезпечення не змінювалося 
Для повернення або обміну товару при собі необхідно мати:

  • Паспорт або посвідчення водія; 
  • Гарантійний талон; 
  • Повний комплект товару; 
  • Заводську упаковку.

Якщо пристрій не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки при позитивному висновок одного з наших сервісних центрів, які розташовані за адресами:
  • м. Київ, вул. Білоруська 3 
  • м. Київ, вул. Червоноткацька 59 (див. Контакти)

  • Договірні гарантійні зобов'язання інтернет-магазину MacLove не діють в разі:
    втрати гарантійного талона (якщо виріб їм комплектується), наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавці;
    розбіжності серійних номерів комплектуючих з зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб їм комплектується);
    пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі;
    наявності механічних пошкоджень (помятости, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць і т.п.), а також зі стертою маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
    наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтину блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей і т.п.);
    наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
    з ознаками горіння або димлення вироби (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
    наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, комах і т.п .;
    несправності, що виникла в наслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
    виходу вироби з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації вироби побутового призначення, неправильного встановлення та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання і транспортування, викладених в керівництві користувача);
    роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
    невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними й іншими);
    некоректної роботи з програмно - апаратної частиною вироби (перепрограмування Flash - Bios і т.п.);
    а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

    Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
    природний знос або вичерпання ресурсу;
    випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
    пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
    пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
    ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
    ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
    ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
    ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

    Звертаємо Вашу увагу на те, що телефони з маркуванням LL вкінці партнамберу можуть бути укомплектовані із заводу сім-картами американських операторів мобільного зв’язку всередині. Дану сім-карту необхідно вийняти та встановити сім-карту Вашого мобільного оператору.